Samstag, 30. März 2013

HRT i 'legalni utjerivači dugova' ukrali su mi identitet, prišili tuđe dugove i sveli na prosjački štap!

Nevjerojatna priča našeg čitatelja koji je imao tu nesreću da se zove kao i dužnik HRT-u upozorava da se ovrhe i blokade računa mogu dogoditi i onima koji sve uredno plaćaju. Kako? Zloupotrebom OIB-a do kojih 'legalni utjerivači dugova' tj., odvjetnička društva dolaze na nezakonit način, a to je, po mišljenju oštećenog iz naše priče, putem internetskog popisa birača
                                                                 

Teško da postoji ijedan hrvatski građanin koji nije bio stiješnjen birokratskim rašljama. Bilo da je riječ o bezazlenim komplikacijama pri vađenju dokumenata, zapošljavanju, kojekakvim prijavama i odjavama, najčešće se naleti na prepreku u obliku nedostatka pečata ili potpisa. Blokade računa i ovrhe kao svakidašnja jadikovka i noćna mora svakog Hrvata jedan su od najgorih oblika
birokratske zavrzlame prilikom čega neplatiša prolazi mukotrpan put odlaska u Finu, dokazivanja i uvjeravanja o plaćanju ili neplaćanju, otvaranju zaštićenog računa i borbe za život kojoj se ne vidi kraj.
Neplaćeni računi kad-tad dođu, milom ili silom, na naplatu. No, što kad se država, sasvim pogrešno, okomi na ono malo građana koji svoje račune uredno podmiruju, sjeda im na račun, uzima sva sredstva i tjera na potpuni očaj? Toliki očaj da se obraćaju medijima jer, kako kaže naš čitatelj T. R. koji nam se javio sa svojim problemom 'mediji su još jedini koji bi mi mogli pomoći.'
Nevjerojatnu priču našeg čitatelja prenosimo u cijelosti:

'Poštovani
Ponukan nedavnim događajima odlučio sam obratiti Vam se. Zovem se T. R. imam 24 godine, oženjen sam, radim u Virovitici, otac sam jednog djeteta starog 8 mjeseci a zajedno s obitelji živim u mjestu pokraj Virovitice. Riječ je o tome da niti dužan niti kriv ispaštam zbog ovrha HRT-a koje u ime njih odrađuju legalni "utjerivači dugova" odvjetnička društa Hanžeković i Madirazzi.

U zadnje 2 godine u do sada tri navrata zloupotrebom mojih osobnih podataka ( moj OIB su prikačili za drugu osobu imenjaka i prezimenjaka)  prvo su zaplijenom na plaći 2011/2012.godine doslovno pokrali  2.000 kuna. Drugi put 18.12.2012.godine pred naše crkveno vjenčanje, te krštenja kćeri određenim za 22.12. i na sam Božić ostao sam bez prebijene lipe. Zbog toga sam završio na hitnom odjelu psihijatrije. Naknadno su priznali pogrešku i tek 12.01.2013. godine računi su mi odblokirani, ali tada još jedan šok: ostao sam bez odobrenog minusa od 2.500 kuna i još 2.800 kuna s karicom načinjenih troškova tako da od plaće koja je 2.880 kuna nisam mogao podići niti lipe, a sada sve to otplaćujem  sa zateznim kamatama banci. Do daljnjeg ( min. 6 mjeseci ) ostao sam bez mogućnosti korištenja dopuštenog minusa, čekova i  kreditne kartice. Sve to zbog kako kažu u banci "kreditne nesposobnosti koja nastaje ovršnom blokadom računa".
U međuvremenu putem odvjetnika podnesena je tužba, a HRT je prijavljen agenciji za zaštitu osobnih podataka koja je, moram ih pohvaliti, u rekordnom roku postupila te utvrdila povredu osobnih podataka, izdala privremenu mjeru zabrane upotrebe mojih podatakaj još u siječnju, a u veljači donose i konačno rješenje. Doduše već u prvom postupku putem suda dokazano je da se radi o pogrešnoj osobi nad kojom se provodi ovrha, vratili su tih dvije tisuće kuna NAKON GODINU DANA i to bez isprike
 Unatoč zabrani upotrebe podataka i saznanju da je u pitanju kriva osoba, i dalje mu šalju ovrhe!
Ali to nije kraj! E sada eto i treće ovrhe od strane HRT-a  26.veljače 2013. kojom mi smažu 220 eura od posuđenih novaca iz inozemstva uplaćenih dan prije a koje sam posudio da imam za život , ali i odvjetnika koji bez keša neće niti razgovarati a kamoli te zastupati.
Pitam se do kada će se to događati??? Dok se ne ubijem ili nekoga ne ubijem???? Kakvi i koji su to imbecili koji sjede u Vladi i saboru kada predlažu i izglasavaju ovakve zakone? Ponovo pitam, do kada će se to događati i zašto zakon nije zaštitio male ljude od navodnog "errora" nesavjesnih, nazovi ovrhovoditelja, koji su u stanju malog čovjeka dovesti do ruba??

I za kraj, činjenica je da mi se zbog svega nitko iz HRT-a nije obratio ni s kakvom isprikom, već naprotiv osporavaju sve, a time mene prave budalom i stvaraju mi još veće troškove.  A ja i moja obitelj osuđeni smo niti dužni niti krivi na borbu za osnovne životne potrebe. Do kada???? Dana moje smrti ili proistekom godina po sudovima kada i ako dobijem sud, ovisi o ovom nazovi pravosuđu koje je identično onima koji su ovakve zakone izglasali.
Stvarno sam na rubu snaga i molim Vas za pomoć, jer javni mediji su danas jedini ti koji stvarno mogu, ako to žele, natjerati krivce da se pod pritiskom javnosti zapitaju što su i šta rade. U privitku Vam dostavljam priloge rješenja o ovrsi i rješenje agencije.

Molim Vas da ne samo napišete članak, nego istražite pozadinu događaja, moralnu i drugu odgovornost odgovornih osoba u HRT-u, a posebno Vas molim da ispitate okolnosti kojima se poslužio odvjetnički ured Hanžeković kada je nezakonito putem interneskog popisa birača došao do mog OIB-a u ovršnom postupku i po prvi puta upotrijebio, a ja sam zbog toga osuđen i dan danas ispaštati.'

Ova replika Kafkinog 'Procesa' natjerala nas je da pokušamo doći do odgovora HRT-a i navedenih odvjetničkih društava.
HRT-ov odjel za odnose s javnošću u potpunosti je ovaj problem prebacio na odvjetničko društvo 'Hanžeković i partneri', pa su nam umjesto svoje riječi proslijedili odgovor koji su potražili od navedenog odvjetničkog društva.
Na naš upit o konkretnom slučaju (naveli smo sve podatke, ime i prezime, broj ovršnog postupka i OIB) i pitanja:

1. Je li zakonom dopušteno dolaziti do OIB-a na način kako je čitatelj opisao?
2.Je li moguće da mu se nitko nije ispričao, nego ga se dapače i dalje - osporava?
3. Kako se moglo dogoditi da i nakon što je agencija za zaštitu podataka utvrdila povredu osobnih podataka, sasvim pogrešan čovjek opet, po treći put dobije ovrhu?
 - Dobili smo slijedeći odgovor:

'Općenito, u pogledu predmeta u kojima je do zapljene sredstava došlo osobama koje nisu ovršenici, a zbog pogrešnog OIB-a, ističemo kako s obzirom na velik broj predmeta, te preklapanja osobnih podataka u pogledu imena i prezimena kao i adresa, iznimno u vrlo rijetkim slučajevima postoji mogućnost da je pribavljeni podatak o OIB-u pogrešan.
U takvim slučajevima, ukoliko dođe do neosnovane ovrhe sredstava zbog pogrešnog OIB-a, poduzimaju se sve potrebne radnje za sprečavanje nastanka štete, te su u konkretnim slučajevima, koliko nam je poznato osobama kojima su obustavljena sredstva ista i vraćena.

S poštovanjem,

Iva Markotić Bagarić

Odvjetnicko drustvo / Law Firm
HANZEKOVIC & PARTNERI d.o.o.
'

Dakle, nismo dobili odgovor ni na jedno pitanje, iako smo tražili objašnjenje konkretne situacije. Odgovorni za agoniju koju proživljava T.R. pišu nam o općenitim stvarima, ali ne objašnjavaju kako su zloupotrijebili tuđi OIB, zašto unatoč dokazanoj povredi osobnih podataka i njihovoj pogrešci ne prestaju s ovrhama i zašto se nakon godine dana čekanja na vlastiti novac našem čitatelju nitko nije barem ispričao.
od dnevno.hr

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen