Mittwoch, 14. August 2013

Jesus was a friend of animals apocryphal sources



source: http://www.theologe.de/jesus_freund-der-tiere.htm#Das_Evangelium_Jesu
How much the Church animal despisers of antiquity and the Middle Ages disregarded the teachings of the Nazarene, also results from the apocryphal (= "hidden") writing The Gospel of Perfect Life (Humata Verlag, Bern, nd), also known as The Gospel of Jesus (Verlag DAS WORT, Rottweil 1968).
In the preface to the English edition of this Gospel GJROuseley writes in 1902: "This original Gospel Christian inspiration is one of the oldest and most complete early Christian fragments."

But: really strains the texts from the ancient world? Or is it "just" an "inspiration" of later date? What does science say? In the 20th Century, for example, has some fragments of ancient Ebionäerevangelium (see below) are found, and in fact: A location is consistent with a corresponding passage in the Gospel of Jesus match.

When the Gospel of Jesus and the gospel of the perfect life, it could be a total act to the ancient and well-known in theological literature Gospel of the Twelve, the text is unfortunately completely destroyed.
This gospel is 1989 in any case as a basis for the comprehensive work This Is My Word Alpha and Omega, The Gospel of Jesus, the Christ revelation, which by now know the true Christians around the world, sent that year by prophetic word. Here the text "explains, corrects and deepens" The Gospel of Jesus (for more details see here). In this way, a new has emerged very comprehensive work, which brings together the spiritual knowledge of all generations and religions, and further adds.

But back to the Gospel of Jesus. In the following paragraphs we have selected some of the gospel of Jesus chapter on "The Animal Love Jesus" that bring us the "historical" Jesus as he really pulled once on the dusty roads of Palestine, again much closer.
 Oslobođenje od ptica7 I jednoga dana, dječak Isus je došao na mjesto gdje je postavljen zamku za ptice, a tu su neki dječaci postoji. A Isus im reče: "Tko je taj remen stavljen ovdje zbog nevinih stvorenja Božjega, oni će biti uhvaćeni na isti način u povezu?". I on je gledao dvanaest vrapce koji su bili kao mrtav8 I On je preselio svoje ruke na njih i rekao im: "Flieget daleko, i dokle god živimo, mislim na ove stvari za mene." I oni su ustali i odletjeli s vikanje. Židovi koji su vidjeli bili su zaprepašteni i rekao da svećenici.(Poglavlje 6)

Isus donosi mir među svim životinjama i ljudima15. Za duh božanskog čovječanstva mu u susret i tako ispunio sve podloži na njega i napravio mu sve, i tako se ispunila riječ proroka [Izaija]: "lav će leći s teletom i leoparda s djetetom i vuka u janjetina i medvjeda u magarca i sova u goluba. I dijete će ih voditi.16. I nitko neće ozlijediti ili ubiti na Svetoj gori mojoj, jer na zemlji će biti ispunjena znanjem svetih, baš kao što se vodom pune krevet na more. I ovih dana ću ponovno napraviti savez sa zvijerima na zemlji i pticama u zraku, ribe u moru i svih živih bića na zemlji. I ja ću slomiti luk i mač, a sve alate rata želim protjerati iz zemlje, i oni treba staviti daleko u sigurnosti, tako da svi žive bez straha. "(Poglavlje 6)

Spašavanja u bijegu lava18. I jedan dan je hodao uz planinskom putu na rubu pustinje, Sastao lava ostvarivao na mnoge ljude s kamenjem i koplja i htjela ga ubiti.19. Ali Isus im zaprijeti, rekavši: "Zašto ste loviti Božja stvorenja, oni su plemenitiji od nje po okrutnosti mnogih generacija koje su napravili neprijatelje od ljudi koji bi trebali biti prijatelji?.20. Baš kao što je u njima Božja moć je vidljiva, također ukazuje na strpljenju i njegovo suosjećanje. Čujte, slijediti ovo stvorenje! To će vas učiniti nikakvu štetu. Zar ne vidite kako bježi od tebe, i plašeći nasilje? "21, I došao lav i stavi na noge Isusa i pokazao mu svoju ljubav. A ljudi su bili vrlo zapanjeni i rekao: "Evo, ovaj čovjek voli sva stvorenja, i On ima moć čak i preko zvijerima pustinje, i pokoravaju mu se."(Poglavlje 6)

Jao lovcima!6 Kao što je Isus je hodao s nekim učenicima, susreo čovjeka koji abrichtete pse za lov na druge životinje, a on reče čovjeku: "Zašto to radiš?" A čovjek je odgovorio: "Zato što sam ga živjeti Koje prednosti ima tih životinja jer su ove životinje su slabi, ali psi su jaki.?." A Isus mu reče: "Tebi nedostaje mudrost i ljubav Gle, svako biće koje je Bog stvorio, ima svoj smisao i svrhu, i tko može reći što je dobro u njemu, i za što koristi za tebe ili čovječanstvo .. ? "7 A za svoj život, evo polja kao što su rastu i plodno, a plodonosan stabala i bilje! Što još želite od onoga što vam daje pošten rad tvojih ruku? Jao jaka koji zloupotrebljavaju svoju snagu! Jao lukavih koji je ozlijeđen Božja stvorenja! Jao lovcima! Jer oni će se sami love. "8 A čovjek bio vrlo iznenađen i ih iznevjeriti, odijevanja pse za lov, te ih uči kako bi spasili živote, a ne da ga uništi. I on je prihvatio Isusova učenja i postao Njegovi sljedbenici.(Poglavlje 14)

Iscjeljenje od gluhom čovjeku8 Kad je Isus ušao u selo, on je upoznao na čovjeka koji je bio gluh od rođenja. I da ne vjeruje u zvuk vjetra ili grmljavine ili krikove životinja ili glasove ptica, koji su se žalili od gladi ili zato što su bili ranjeni, ili činjenica da su drugi to čuo.9 A Isus udahnuo u ušima, a oni su se otvorila, a čuo. I on je uživao s beskrajnom užitku zvukove je ranije odbijen. A on je rekao: "Sada sam čuo sve!"10. Reče mu: "Zašto ste rekli da su čuli sve o tebi Mogu uzdahe zatvorenika ili jeziku ptica ili životinja čuje kad pričaju međusobno, ili su glasovi anđela i duhova Razmislite kako? toliko da ne možete čuti, i biti ponizni u nedostatku znanja. "(Poglavlje 15)

Isus liječi konja1 Tako se dogodilo da je Gospodin otišao iz grada i otišao sa svojim učenicima preko planina. A kad su došli na planinu s vrlo strmim stazama. Tamo je upoznala čovjeka sa životinjama teret.2 No, konj je oborio jer je bio preopterećen. Čovjek ga je udario dok je potekla krv. A Isus mu je prišao i rekao: "Ti sine okrutnosti, zašto štrajk vaš ljubimac ne vidiš da je puno preslaba za teret, a vi ne znate da oni pate?"3 Ali čovjek je rekao:. "Što vam je zajedničko s njom mogu pobijediti moj ljubimac koliko mi se sviđa, jer pripada meni, a ja sam ga kupio za lijepo suma novca pitanje onima koji su s tobom, oni su iz mog susjedstva, a to znaju. "4 A odgovore na neka od učenika i rekao: "Da, gospodine, što je, kako kaže, bili smo tamo kada je kupio konja." A Gospodin je odgovorio: "Zar ne vide kako krvari, a ne čuje, jer jauk i whines?" Odgovore: "Ne, gospodine, ne čuje se stenjanje i oplakivanje!"5 I Gospodin je žao i rekao: "! Jao tupost svog srca, jer, ne čuju kako jadikuje i plače na svom nebeskom Stvoritelju za milost, i triput jao onome protiv koje vrišti i stenje u svojoj agoniji"6 I On je otišao korak dalje i dotaknuo konja, a životinja je ustao, a njegove rane su izliječeni. No čovjeku je rekao, "Idi sada, i to više neće predložiti, ako Hoffest naći milosrđe." ...8 I On je također rekao: "Ja sam došao ukinuti žrtve i krvi festivalima Ako neće prestati žrtvovati krv i meso od životinje i jesti, tako da gnjev Božji je * ne prestaju dolaze vam se sviđa. On je došao preko svoje pretke u pustinji, užitak prepuštanja meso i puni truleži i konzumira od kuge. "(Poglavlje 21, 8 V. također u drevnoj lažna Ebionäerevangelium (više ovdje) sadržavati, gdje je doslovno znači: "Došao sam da se ukine žrtva, a ako ne ablasst žrtvovanja, srdžba neće vas ostaviti na miru. . "Cijela priča je očito također dio koptskom rukopisu iz Biblije, koji se čuva u Parizu (pogledajte ovdje)).* U "novoj objavi" Ovo je Moja riječ, Izdavač riječi (Marktheidenfeld 2004, 4. izdanje, str 217), ovaj odlomak kako slijedi "ispraviti": "Bilo bi dobro kad bi grešnik neće priznati da je on je 'sam stvorio, gnjev Božji. "takozvani` srdit Bog čovjeka ego koji se osvete za ono što je sam izazvao, Što tko sije, to će i žeti. "

Isus oslobođeni životinje1 Jednog dana, nakon što je Isus završio svoj govor, to se dogodilo u blizinu Tiberijadskog, gdje je sedam izvora, da je mladić mu donese život kunića i golubovi, da je On može konzumirati sa svojim učenicima.2 I Isus je pogledao mladog čovjeka s ljubavlju, i rekao mu: "Vi imate dobro srce, i Bog će vas prosvijetliti, ali ne znam da Bog je čovjeku dao na početku plodova zemlje za hranu, a ne umanjili to napravili kao majmun ili vola ili konja ili ovce, [te da on nije], da je on ubija svojim bližnjima, i spali meso i krv?3 Vi vjerujete da je Mojsije, s pravom, da žrtvuje ta stvorenja i pojesti, pa vi to učiniti u hramu, ali evo, veći od Mojsija je ovdje i dolazi ukinuti krvne žrtve zakona i slavlja i vraćanje čista dar i beskrvna žrtva, kao što je bilo u početku, naime, žitarice i plodove zemlje.5 Stoga neka stvorenja slobodno radovati u Bogu, a ne staviti ljude u dug. "A mladić postaviti ih besplatno, a Isus je poderao svoje kaveze i njihovih okova.6 Ali, evo, oni su se bojali da će biti uhvaćen opet, i ne bi ga ostaviti. A on im reče, i naredio im da idu, a oni poslušali njegove riječi i enteilten puna radosti.(Poglavlje 28)

Isus pomaže devu12. Isus je otišao u Jeruzalem i naišli na devu s teškim teretom drva. Deva nije mogla vući uzbrdo, a vozač je otvorio i zlostavljao je okrutno, ali nije mogao uzeti mjesto na životinje.13. A kad je Isus to vidio, on je rekao da mu se: "Zašto ste udario svog brata?" A čovjek je odgovorio: "Nisam znao da je moj brat nije to zvijer tereta i napravio da mi služe.?"14. I Isus je rekao: "Nije li isti Bog stvorio iz istih materijala koji životinju i tvoju djecu koja ti služe, i svi su bili ne isti dah i primili od Boga?"15. A čovjek vrlo su zapanjeni tom govoru. On je prestao tući devu, i oslobodio nekih od svojih tereta. Dakle deva hodala uzbrdo, i Isus je išao pred njim, i više nije bilo do kraja njegovog putovanja.16. Deva je znao Isusa, jer je osjetio Božju ljubav u njemu. A čovjek je htio znati doktrine, a Isus je naucio sretni, a on je postao njegovi sljedbenici.(Poglavlje 31)

Isusove riječi protiv krvi žrtvu1 Isus je učio svoje učenike u vanjskom predvorju hrama, a jedan od njih je rekao da mu ".? Majstor, rečeno je od strane svećenika, bez prolijevanja krvi nema oproštenja grijeha može, jer su pravne krvne žrtve oduzima grijehe"2 A Isus je odgovorio: "Ne krvi žrtvovanje životinja ili ptica ili čovjek može odnijeti grijeha za koliko možete duga od prolijevanja nevine krvi se otplaćuje Ne, to neće povećati dug.?.3 Svećenici doista dobiti takvu ponudu za pomirenje od vjernika zbog kaznenog djela protiv Mojsijeva zakona, ali za grijehe protiv Božjeg zakona, nema oproštenja ako kajanjem i reformacije. "(Poglavlje 33)

Isusove riječi protiv jedenja mesa4 Je li to nije zapisano u proroka: Uzmite vaše krvne žrtve i svoje paljenice, i dalje s njima! Neprestance jesti meso, jer nisam govorimo o tome da svojim ocima, niti sam im zapovjedio, kad sam ih izveo iz Egipta. ** Ali ovo sam naručio:5 Poslušajte glas moj i pretvara načine na koje sam ti dao, a vi ćete biti moj narod, a to će ići dobro. No, oni nisu bili skloni, a ne sluša.6 A što Gospodin ne kaže drugačije, ali to učiniti pravdu i milost i hodati ponizno sa svojim Bogom? Je li to nije zapisano da je Bog na početku plodova stabala i sjemenja i biljaka za hranu namijenjenu svim ljudima?7 No, oni su napravili kuću molitve u kući lopova, a na mjestu čiste žrtve s tamjana, imaju zagađenih moje oltare krvlju i jede meso zaklanih životinja.8 Ali ja vam kažem: Ne prolijevajte nevinu krv, niti meso. Budite iskreni, milosrđe ljubiti i čini pravdu, i svoje dane biti dugo na zemlji su.(Poglavlje 33)
 
** Vidi, primjerice, riječ Božja po ustima proroka Jeremije u 7, 22: "I sam je izveo vaše oce, rekao je ponudio niti paljenice i žrtve na dan, kad sam ih izveo iz Egipta, ništa."

Životinje su naša braća i sestre7 Isus je došao u selo i vidio malu mačku koja je napuštena postoji, i ona je patila od gladi i vapio njega. A on ih je uzeo, njih umotan u ogrtač, pustiti da odstoji na njegovim prsima.8 I dok je prolazio kroz selo, on je dao mačka jesti i piti. I oni su jeli i pili, i pokazao mu svoju zahvalnost. I on ga je dao jedan od njegovih učenika, udovica po imenu Lorenza, i brinula za njih.9 A neki od ljudi reče: "Ovaj čovjek brine za sve životinje su njegova braća i sestre, da je on voli ih na taj način.?" A on im reče: "Uistinu, ovo su vaša braća u velikoj Božjoj obitelji, vaša braća i sestre, koji imaju isti dah života od vječne.10. A tko za mališane ih čini i daje mu hranu i piće u svojoj potrebi čini mi se, a onaj tko svjesno da je jedan od njih pati od nedostatka a to vas ne štiti ako je zlostavljana, mogu to zala, kao što su učinili za mene. Jer baš kao što su to učinili u ovom životu, tako da će to biti učinjeno u sljedećem životu. "(Poglavlje 34)

Jesus riječi o pravilnoj prehrani1 A neki od njegovih učenika je došao k njemu i rekao mu o egipatskim, sin Beliala, koji je učio da to nije protuzakonito mučenju životinja, kada je njihova patnja donosi profit s ljudima.2 A Isus im reče: "Zaista, kažem vam, tko ima koristi od nepravde koja se nanosi na Božje stvorenje, koji ne može biti pravedan, ne možemo nositi sa svetim stvarima, ili učiti tajne neba, njihove ruke. su u krvi ogrezle, ili čija su usta ogrezle tijelu.3 Bog daje zrnca i plodovima zemlje za hranu, i za pravednika, ne postoji drugi zakonito hrana za tijelo.4 Razbojnik koji provaljuje u kuću koja je izgrađena od strane čovjeka je kriv, ali ni najmanje onih koji su provaliti u kuću koja je izgrađena od strane Boga, su veći grješnici. Zato kažem da svi koji žele biti moji učenici, držite ruke bez krvoprolića i neka ni jedan čovjek na usnama dolaze, jer Bog je pravedan i dobar i zapovjedio je da ljudi trebaju živjeti od plodova i sjemenki Zemlja.5 No, ako se životinja pati u velikoj mjeri, tako da je njegov život je muka, ili ako je to opasno za vas, a zatim ga objaviti na svojim životom brzo i uz što manje boli kao što možete. To Schicket s više ljubavi i suosjećanja i nije ga muči, i Bog, Otac vaš će vam pokazati milost, smiluj prikazan kao njihov onima koji su dati u svoje ruke.6 I ono što ste oduvijek tuet od ove moje najmanje djece, što učiniti za mene. Budući da sam u njih, a oni su u meni. Da, ja sam u svim bićima i sva bića su u meni. Radujte se u svim svojim radostima, i ja, i sva njihova bol trpim također. Zato vam kažem. Budite dobri jedni prema drugima i prema svim stvorenjima Božjim "(Poglavlje 38)

Obrat ptičarske1 A kad je Isus otišao u Jerihon, Sastao mladića s golubovi i kavez pun ptica, što je uhvaćen. I on je vidio njezinu tugu da je izgubila slobodu i patili od gladi i žeđi.2 A on reče čovjeku: "Što ćete učiniti s tim" A čovjek je odgovorio: "Ja zarađujem za život, ja prodati ptice koje sam uhvaćen."3 A Isus mu reče: "Što mislite kada netko jači ili pametniji od vas, vas odvesti zatvorenika i da će vas vezati ili supruge ili vašoj djeci i baciti u zatvoru bi se prodati svoje prednosti i živi ga zaraditi?4 Budući da to nisu vaši kolege stvorenja, samo slabija od tebe? I ne budite zabrinuti isti Bog, Otac i majka, kao i za njih kao i za vas? Ostavite ovaj svoj mali braću i sestre u slobodi, i vidjeti da se nikada ne učiniti nešto takvo opet, ali da zaradite svoj život pošteno. "5 A čovjek je oduševljen ovim riječima, i Njegovo tijelo, i ptice neka se slobodno. Kad dođoše ptice, oni odletio u Isusu, sjedila na ramenima i pjevala s njim.6 A čovjek ponovo upita Njegovim učenjima, a on ode i naučio koš tkanja. Kroz svoj rad je zaradio svoj kruh i slomio kaveze i zamke, i bio učenik Isusov.(Poglavlje 41)

Iscjeljenje slijepca10. A tu je bio čovjek koji je bio slijep od rođenja. I on je negirao da postoji takva stvar kao sunce, mjesec i zvijezde, ili da postoje boje. I uzalud pokušao ga uvjeriti da drugi ljudi će to vidjeti. Odveli su ga Isusu, a On pomaza njegove oči i natjerao ga vidjeti.11. A što se radovao s divljenjem i strahom, te izrazio da je bio slijep prije. "Sada, dakle," rekao je, "Ja vidim sve, znam sve, sam razlučiti sve stvari, ja sam Bog."12. A Isus mu reče: "Kako možete znati sve što se ne može vidjeti kroz zidove svoje kuće i čitati misli bližnjemu ni razumjeti jezik ptica ili divljih životinja ne može čak i događaje iz svoje prošlosti života, vaš?. nazove svoju koncepciju ili rođenja u sjećanju.13. Razmislite poniznošću o tome koliko ste ostaje nepoznato, čak i nevidljive. A ako bi nas učiniti, onda ćete vidjeti jasno. "(Poglavlje 41)

Sukob između Isusa i književnici zbog žrtvovanja životinja i mesa prehranom12. A neki od pismoznanaca i starješina hrama došao do njega i rekao: "Zašto tvoji učenici uče ljude da je to protuzakonito jesti meso životinja, kao što su oni nude po naredbi Mojsija kao žrtve?13. Jer pisano je, reče Bog Noi. Strah i strah od vas će biti nakon životinjama u polju i pticama u zraku i svaku ribu u vodu kad su pali u ruke "14. A Isus im reče: "Vi licemjeri, Izaija je govorio i od vas i vaših predaka:" Ovi ljudi je blizu mene usta, a časti mi je sa svojim usnama, ali srce mu je daleko od mene, jer me obožava uzalud, a učiti u moje ime kao božanskih učenja, koji su zapovijedi ljudima, da zadovolje svoje vlastite želje. "15. I također daje iskaz Jeremija kad kaže o krvnoj žrtvi: "Ja, Bog tvoj, zapovjedio ništa od njega u danima kada su došli iz Egipta, ali rekao sam ti samo pravda, držeći se starih običaja, za održavanje pravde i hodati ponizno pred svojim Bogom.16. Ali niste me poslušati, on vam je dao na početku sve vrste sjemena i plodova i sjemenki stabala za hranu i za iscjeljivanje ljudi i životinja `" I oni odgovorili: ".. Vi govorite protiv zakona"17. I On je ponovno progovorio o Mojsiju: ​​"Uistinu, mi ne govore protiv zakona, nego protiv onih koji su korumpirani njegov zakon, koji je dopustio zbog tvrdoće vaših srca.18. Ali gle Jedan veći od Mojsija je ovdje! "I pali su u bijesu i pokupili kamenje da bace na Njega. Ipak, Isus je otišao pravo kroz nju, i bio je skriven od njihovog nasilja.(Poglavlje 51)

Isus uzima mjere protiv svećenika u Hramu i mesara3 A on im reče: "Uzmi sve da van i ne bi moga oca Kuća Kuća robe Je li to nije zapisano:.? Dom moj bit će Dom molitve za sve narode, ali imate jazbinu lopovi napravili od njega i to sastao sa svim vrstama užasima . "4 I on nije tolerirati da je jedan bio posuda puna krvi kroz hram, ili da životinje trebaju biti ubijeni. I Njegovi učenici sjetio da je napisao: ". Revnost za svoju kuću mi je pojeo"(Poglavlje 71)

Isus stvara hranu od mesa9 "Zaista, kažem vam, to je razlog zašto sam došao na svijet, da sam ukida sve ponude u krvi i jedenje mesa životinja i ptica su zaklane od strane ljudi."(Poglavlje 75)

Isus je svoje učenike zabranjuje ubiti Pashu27. Juda Iškariotski je otišao do kuće Kajfe, i rekao mu: "Gle, On slavi Pashu s beskvasnim kruhom unutar vrata u mjestu janjeta, ali sam kupio janje, ali je zabranio da se ubio pogled .. , čovjek od kojeg sam ga kupio, je svjedok. "28. I Kaifa razdere svoju odjeću i reče. "Uistinu, ovo nije Pashe prema Mojsijevu zakonu je počinio djelo koje je zaslužio smrt, jer je to ozbiljno kršenje zakona Zašto mi još uvijek treba više svjedoka Da, baš.? ., dva razbojnika izbio u hramu i ukrao kodeks, što je rezultat Njegovo učenje, Neka nam ljudi koji ga slijede kažu ono što je učinio, jer se boje snagu zakona. "(Poglavlje 76)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen