Donnerstag, 19. September 2013

Okultna simbolika u Hrvatskoj arhitekturi

Genije, ljubi ga tata :) po nadimku tehuti zaslužan je za slijedeći članak, to će biti prvi u nizu otkrivenja iluminatskih djelovanja na našim prostorima. Da ne duljim prića kreče ovako:
simbol, iluminata, masona ''Od nedavna sam počeo (sukladno mojoj trenutačnoj razini svijesnosti) primjećivati neke tragove ezoterije, okultne simbolike i masonerije u zagrebačkoj oblasti. Bio sam zapanjen količinom subliminalnog simbolizma na mnogim zgradama stare gradske jezgre. Moje čuđenje je utoliko veće što sam prepoznao mnoge simbole korištene od Bratstva. Još sam se više začudio kad sam vidio da je doslovno cijela zemlja infestirana simbolikom masona. Najprije sam tumačenje simbolizma povezivao isključivo sa teorijama zavjere, ali to me nije zadovoljilo.

Simboli su mnogo dublji i višeslojni univerzalni jezik, tako da u neki simbol stane beskonačno mnogo tumačenja, ali 2 moguća tipa interpretacije: egzoterijski i ezoterijski. Egzoterijski je onaj doslovni način  dalje na:: http://www.fx-files.com/x-files/iluminati-u-rh/334-okultna-simbolika-u-hrvatskoj-arhitekturi.html

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen