Sonntag, 26. Mai 2019

sve nekak počinje od crtana za djecu

mi smo iz manipulirani na svakakve načine uz jedno kroz edukacijiski system nešto i to pomogne sa r
eligijom sa nekim strahovima. al počmimo od početka il tak nekak i ja neznam kak bi nešto opisao uz toliko godina razmišljavanja čovjek dolazi na nekakve rezultate jedni brže jedni sporije a ti rezultati da dođu traje godinamabojimo se previše reči svoja mišljenja i stavljam previše masaka na nebe i teško da nam padne na pamet jel je to istina šta smo naučili kod svojih roditelja ili u školi ili u crkvi. mi svi smo neku situaciju gdje nam se kaže naprmjer kod roditelja gdje nam daju zapovjedi koji se sami ne drže tako naravno gdje nas uče da budemo poslušni da ne koristimo naš vlastiti mozak preispitivanja i ako bi onda nas drugi ismiavaju. iako mi vidimo da nešto neštima mi idemo masom. pokušavam se asimilirati iako nas počme boliti glava od toliko krivog.

crtani su jedan dio manipulacije ženske su usko obučene i sexy jel to bi disney ili sada anime i naravno ima tih "situacija" koja djeca još nerazumiju a stariji naravno razumiju i tako da djeca misle da je to dobro i dolazi do tih "siuatcija" i naravno toga ima i u dječijim serijama gdje govore o "ljubavi" sad kad idede gradom žene u tajcama sve se vidi gdje su tu muževi sinovi gdje je tu ljubomora a one muslimanke po europi sakriju glavi a gusca im se vidi u njemaskoj su se žene najkasnije udavale od 16 godine pa sade 14  i sada idu na 12 sad se govori i o pedofiliji ili pokušava se normalizirati

mi smo toliko iz manipulirani ta naša suosječnost je pala teško se bunimo ili širimo istinu boječi se šta drugi misle i tu nas imaju
trebali bi prestati ogovarati jedne druge jer kak onu ide djeli i vladaj
tako da su na podjelili ne samo jedne među druge nego samog nas
jese li se pitali kad koliko ste vi podjeljeni u sebom samo jel su vaše misli zaista vaši
jel ste programirani

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen