Montag, 29. Mai 2017

NEMA RAZLIKE 3-GODIŠNJEG SINA


  NEMA RAZLIKE    Majka koja je ubila svoje trogodišnje djete navodno ga je ubila jer ‘ga se htjela riješiti’. Dijete je bilo neželjeno, baš kao i masa druge djece koja se ubijaju svakog dana.

 izvor croative.net/zeljeli-ste-pravo-majke-ubijaju-svoju-djecu-sto-zgrazavate-sada/



kao prvo trebali bi več znati da šta god dođe na mainstream mediama tv radio novine da je to sve kontrolirano
 Kunfucijus kaže ovim svjetom vlada znakovi i simboli ane zakoni to se sigurno možemo složiti nebih sade  previše o tome.

sad imamo tu priču
šta sad je bitno da gledamo na brojeve, imena i izgled čovjeka ili bolje reči glumca e sad odimo na stranicu jednu koja o tome sade priča ja ču sada uzeti ovu, sad vidimo tu sliku
na internetu ima sigurno više slika o tome čovjeku tako da možemo pogledati iz raznih prespektiva
kad sam to jednu sliku pogledao činilo mi se da je to muško na to ču se ja vratiti kasnije da vidimo  32 je poznati broj od skull and  bones  to je njihov broj
sad da se vratim na žašto ja mislim da je muškarac jer ništa nije slučajno čovjek izgleda ko muškarac ima jabuku na nekim slikama i još ima čudno ime i još su napisali čitavo ime
normalno pišu skratnice po mom saznanju ne stavljaju puno ime sad njegovo ime  to štaviš na google Chiaru i ugledaš ovo  

 Chiharu (ちはる, チハル?) is a common feminine Japanese given name which is occasionally used by men. drugačije napisano sa namjerom iztražite po vašoj volji kako prepoznati muške i ženske skriveni transvestigation 


29 sam pred vidio 2+9=11   ništa nije slučajno

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen